ATT BRYTA IHOP

Innan bröt jag ihop. Pga att jag börjar hitta mig själv igen. Känns som att den senaste månaden bara försvunnit ur mitt liv, jag har minnen men ingen tidsuppfattning. Vad händer? Är så rädd. 
Förstår ingenting just nu. Personalen säger att det kommer bli bättre men hur kan de veta det?
Det är som att växla mellan två verkligheter. Ja. 
Allmänt | |
#1 - - Rymdpojken:

Det kommer att bli bättre... det är självklart, det är jobbigt när det går upp och ner, men det kommer att bli bättre och bättre. det svåra är att komma ihåg hur det är när det är bra, men det kommer, man får ha tålamod och inte tappa hoppet när det känns som tyngst. vi får fortsätta att kämpa, det är det vi kan göra..kämpa. /kram på dig, det kommer bli bra igen.

Svar: Jag försöker hoppas och kämpa men det känns så långt borta just nu. Så himla långt borta. Tack, och kram!
Suzylee Bumblebee

Upp