TILL MIN MAMMA

Du är den starkaste människa jag mött
Trots alla hinder på vägen
Trots att du ibland är trött
Finns du vid min sida varje dag och varje natt
När jag gråter och när jag är full av skratt
Jag vet inte hur jag ska förklara
Vad det betyder för mig
Att alltid kunna lita på dig
Du känner mig bättre än någon annan
Du vet hur jag fungerar och du håller mig samman
När jag inte orkar stå upp
Är du där och fångar mig i fallet
När jag inte klarar mer av livet
Är det alltid du som fortfarande har drivet
Att fortsätta framåt oavsett
Hur svårt det är innan det känns lätt
Tack för att du älskar mig i alla lägen
Tack för att du visar mig vägen
Tack för att du alltid stannar
Tack för att du är min mamma
Allmänt | |
#1 - - M:

Gråter. Så fint. Så känner jag med för en del som håller mig uppe när jag känner att jag totalt ramlat ihop. Tänk att livet går vidare hur hemskt det än är ibland. Det har man sina änglar att tacka för. Hoppas att du får en fin jul, och att du kan känna riktig lycka. Stor kram.

Svar: Det är så skönt att ha människor omkring sig som alltid finns där. Tack så mycket. Gott nytt år till dig! Kram
Suzylee Bumblebee

#2 - - zelda:

Så jäkla vackert och sådana där ord som är värdefullare än något annat. Underbart att läsa. Hittade nyligen till din blogg för ett tag sedan och eftersom du inte uppdaterat på ett tag så blir jag lite orolig, trots att jag inte känner dig, men hoppas verkligen att du okej och rätt ovanför ytan- och om inte, håll fast dig allt du kan!

kram/Z

Svar: Åh, hej! Jag har varit helt off men nu är jag tillbaka. Tack för din fina kommentar! Kollade in på din blogg, löööv it! Så jag kommer helt klart titta in igen! Kram :)
Suzylee Bumblebee

Upp