VAD ÄR LIVET?

Sitter och funderar över livet, lite farligt är det. 
Jag känner att jag har noll kontroll just nu och jag hatar det. Jag har ju planer och drömmar, men hur länge ska jag dras med att hantera det som händer i min hjärna?
Jag är långt ifrån självmordsbenägen men ibland känns allt så hopplöst. Ser alla äldre som också sitter här, kommer det bli så för mig? Ska jag aldrig komma ur mönstret? 
 
Jag vill behålla kontrollen, den börjar sakta men säkert komma tillbaka. Men rädslan för att falla igen är otroligt stor. Känner mig svagast i världen.
 
Är nervös inför måndag och läkarsamtalet, vad han kommer säga. Morgondagen kan vi gott hoppa över för min del.. så himla drygt med söndagar, speciellt när man sitter här. Händer ingenting.
 
Har mer och mer fått synhallucinationer, ser människors amsikten ändras framför mina ögon, även mitt eget när jag ser mig i spegeln. Ser saker röra på sig när de borde stå stilla osv. Vet inte om det är normalt eller vad det kan betyda. Lite jobbigt iallafall. 
 
Allmänt | |
Upp