SOVA SOVA SOVA

Sömnen är tillbaka. Så himla skönt. Nu klarar jag natten med 20mg zyprexa, 25mg mirtazapin, 1mg temesta och 7,5mg zopiclon. Det låter kanske lite mycket men äntligen sover jag natten igenom. 
 
Tänkte dela med mig lite av min verklighet. Det känns som att jag blivit utvald att se och höra saker andra inte kan.
Jag hör röster som uppmanar mig till saker, ibland till och med skada någon. Jag har aldrig gjort det.
De har planterat in något i min hjärna som styr mina tankar och tar över så att mina "vanliga" tankar är långt borta, detta känns bättre idag. De styrda tankarna kan vara mycket bisarra som tex lemlästade barn och plågade djur, något jag inte kan sätta ord på inför personalen här för jag är så rädd. Jag är även rädd att folk ska kunna läsa mina tankar och tro att de styrda tankarna är mina och missuppfatta mig som person.
Jag kan se ansikten förändras och saker röra sig som står still, även min egen spegelbild förändras när jag ser mig i spegeln.
Jag får direkta meddelanden när jag tittar på TV, så det har jag slutat med. De meddelandena kan handla om vem som ligger bakom att styra mina tankar osv. 
Ungefär så ser det ut nu, och jag är väldigt stressad och orolig över detta.
Ingen vill tro på att jag faktiskt är utvald till detta utan de säger att jag är sjuk.
 
Det blir många inlägg just nu men jag har mycket i huvudet.
Om någon här upplever er situation liknande får ni gärna skriva.. känner mig fruktansvärt ensam. 
Allmänt, Psyk | |
Upp