JAG HAR RAMLAT HÄR FÖRUT

Det känns så skönt att skriva här. Men jag är sååå nyfiken på er som läser, ni är inte särskilt många men ni får väldigt gärna berätta om er i en kommentar eller så. 
 
Idag har varit en halvsvår dag. Läkarsamtalet gick helt okej trots ansökan om förlängd tvångsvård, jag va beredd på det. 
Nu känns det som att det kommer gå rätt många dagar innan något händer igen, inga fler samtal denna veckan iallafall och helgerna här är så otroligt tråkiga. 
Tur att jag iallafall har fyra timmars utevistelse per dag med anhörig. 
 
Depp-medicinen blev bortplockad igen idag så jag kanske är på bättre humör snart.. enligt läkaren kunde det också vara att jag börjar få tillbaka mina egna tankar och att det egentligen är positivt.
 
Men just nu känns det bara jobbigt och mörkt. 
 
edit: upprepade mig visst i detta inlägget, skyller på zyprexa-mos i hjärnan och allmän förvirring
Allmänt | |
#1 - - carro:

Hej min vän....är jag från psykisk ohälsa gruppen ♡♡♡ läser allt du skriver o tycker det är ett privilegium att få följa din resa ♡♡

Svar: Fina fina du! Tack så mycket <3
Suzylee Bumblebee

Upp