GUTS OVER FEAR

Idag ska jag ut på permission och gå på kalas. Det är ett viktigt kalas för mig så jag hoppas det går bra.
Är lite tankspridd och ofokuserad så det blir nog lite jobbigt men det får jag ta.
 
Imorgon är det äntligen en ny vecka med samtal osv, helgerna här är så dryga. Ingenting händer och inga beslut tas. Förmodligen får jag inget samtal imorgon ändå, men jag hoppas och ska be kvällspersonalen skriva upp att jag vill ha läkarsamtal. Måste ta upp hur konstigt allting känns just nu, att inte veta verkligheten. Vill veta om det är normalt. 
 
Kan fortfarande inte smälta att jag varit här en hel månad. Det känns verkligen som några dagar. Hoppas jag kan åka hem snart.. räknar med att få kallelse till förvaltningsrätten i början på veckan. Jag kommer "medge tvångsvård" eftersom det är det lättaste. Det jobbigaste är att läsa läkarens motivation till att hålla kvar mig. Det känns alltid lite som en örfil. 
 
Har det väldigt stökigt på mitt rum och borde städa.. men jag hittar inte energin. 
Allt känns rätt jobbigt just nu. Svårt att ta tag i saker. 
Allmänt, Lpt, Psyk | |
Upp