FRÅGOR PÅ DET?

Jag har ingen aning om ifall någon läser denna bloggen, men om du gör det får du gärna ställa frågor eller vad som helst.
Känner mig vansinnigt ensam.
 
Kvällen har varit ok, mycket musik och ritande men fortfarande massor av röster och jag är övervakad.
Denna bloggen blir som en liten fristad för mig där jag kan ventilera anonymt.
 
Jag är nervös inför min utredning, tänker på det helatiden. Tänk om de sätter en diagnos? Fel diagnos? Tänk om jag inte får fram något?
Allt bara snurrar.
 
Om några timmar är det dags att sova, jag ogillar att sova. Tycker inte om att tappa kontrollen och jag är rädd att någon ska operera min hjärna när jag sover. Det är bra att sova så hjärnan får vila, men usch.
 
Har så mycket jag vill få ut just nu så det blir många inlägg.. mest för min egen skull. 
Men jag är bara tacksam om det finns någon som vill ta del av min historia, jag tar gärna del av eran.
Allmänt, Psyk | |
Upp