KLARA PERMISSIONEN - CHECK

Nu är jag tillbaka på avdelningen efter 4 dagar hemma. 
Det har inte gått helt bra, jag har mått ganska dåligt, men jag klarade det iallafall. Känns skönt att jag fixade det men det är inte hållbart så det är nog bra att det inte är planerat utskrivning. Nu ska jag sova här tills imorgon iallafall, ska sikta på att ta permission 23-25e sen. Har inte helt bestämt om det blir så eller bara 24-25e. Jag får tänka lite på det under dagen. 
 
Känns trist att behöva vara här men jag behöver nog varva ner lite, har sysselsatt mig i helgen för att inte bara sitta och stirra i väggen eller bryta ihop. Vet inte vilket som ligger närmst. 
 
Hoppas dagen inte går allt för långsamt nu.. den patienten jag pratat mest med sista månaden har blivit utskriven så det är faktiskt lite tomt.
 
Dags för kaffe. 
Allmänt, Psyk | |
Upp