INTE SÅ PÅLITLIG

Personalen litar inte på mig direkt. Nu ikväll fick jag gapa för att visa att jag svalt mina tabletter. 
Anledningen är att jag tappade en tablett för några veckor sen när jag i nyvaket tillstånd skulle slänga in medicinen i munnen. Tabletten hittades sen i min säng och det blev till att jag självmant låtit bli att ta den.. det stod även med i papperna till förvaltningsrätten att det hittats en tablett i min säng som jag inte tagit. Det va verkligen inte meningen att inte ta den där lilla tabletten, eftersom de tidigare hotat med att ge mig tvångsinjektioner har jag snällt tagit min medicin och det gör jag fortfarande. Sen att den hittades i sängen, om jag inte ville ta den hade jag nog inte låtit den ligga i sängen eh. 
 
Snart är det dags för nattmedicin, ska bli spännande att se om något ändrats där. De skulle ta upp idag på ronden att jag inte kan somna trots den medicinen jag har nu. 
 
Hoppas på en bättre natt än de tre senaste nätterna då jag mått dåligt. 
Allmänt, Psyk | |
Upp