FADE AWAY

Bloggar mindre när jag känner mig nere märker jag. Känns som att ingenting är värt att skriva om.
 
Inatt va jag så fruktansvärt ledsen. Jag vill inte visa det för personalen så jag höll mig på mitt rum. Vill inte ha en sån natt till men det är nära. Orkar inte. Vill vara glad, må bra. 
 
Funderar också på om läkaren har någon plan för mig, uttrappning av mediciner osv. Antar att jag får prata med honom i veckan.. men man vet aldrig när det blir. Nu vill jag inte ens prata med honom egentligen. Vet att han vill ge mig ect och jag tänker säga nej. Vill inte gå emot rekommendationer men jag måste lyssna på mig själv också. 
Allmänt | |
#1 - - Natalia Johansen:

Hej kära vän! jag lever med GAD under många år,,,Till och med efter 8 år i KBT är min ångest kvar,,,,Jag föredrar depression istället för ångest....Äter massa tabletter.. Är abetsterapeut men aldrig arbetade ,,,,Just nu håller på att byta antidep. Cipralex mot Voxra,,Som jag märkte från dag 1,,MED VOXRA...all min nedstämhet försvann!!! jag har fått mkt mer energi och lust för att göra saker. Hoppas att du kommer att få rätt medicin. Ps förlåt för grammatiken ....jag är från Ryssland...men har bott i Sverige i 20 år! Kram! Natasha

Svar: Hej! Vad fint att höra att du verkar ha fått en medicin som fungerar, jag hoppas att jag får det också. Tack! Kram
Suzylee Bumblebee

Upp