DEPPDEPPDEPP

Känner mig ännu mer deppig. 
Vet inte var jag ska rikta mina tankar, allt känns jobbigt att tänka på. Dåtid, nutid, framtid. Jag vill ju verkligen inte må dåligt.. jag vill verkligen klara mig. Men det är svårt att tänka positivt just nu. Tanken slår mig att det kanske är bäst att bara avsluta allt här och nu. Det ska jag inte, för jag vill leva. Jag vet bara inte hur jag ska göra det, leva alltså. 
 
Kanske är ECT ett bra alternativ ändå, om det hjälper. Jag är så rädd bara. Men att ha det såhär går ju inte.
Allmänt | |
#1 - - Dunk dunk:

Min erfarenhet av ECT är positiv. Eller åtminstone första gången, då var det som om allt svartvitt plötsligt fick färg. Dock krävs medicinering för att effekten ska sitta i, och jag var livrädd för mediciner. Andra gången jag fick ECT blev jag sämr under behandlingen, men jag vill poängtera att det inte var behandlingen i sig som gjorde mig sämre utan yttre faktorer. Om jag skulle bli riktigt djupt deprimerad igen skulle jag vilja ha ECT, men det är självklart individuellt.
Kram till dig

Svar: Jag har varit helt off så detta är ett otroligt sent svar. Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter! Jag får se om det blir aktuellt igen i framtiden och tänka över det en gång till då. Hoppas allt är bra!
Suzylee Bumblebee

Upp