ALLT DET HÄR ÄR BARA NEJ NEJ NEJ

Ligger i sängen och har försökt somna. Det gick inte så bra. 
Tar en paus och skriver ett inlägg.. en paus från att försöka somna? Ja.
 
Är lite frustrerad över att jag är så dålig på att säga till personalen när jag mår dåligt på natten. Men det går inte. Bad om behovsmedicin innan för första gången sen jag blev inlagd typ, så hade jag ingen behovsmedicin insatt. När sköterskan frågade om jag ville ha en atarax kände jag bara för att skratta mitt högsta skratt. Nu är det helg och ingen läkare förrens på måndag, hoppas denna oron inte håller i sig. Har varit ångestfylld och väldigt känslig för intryck ikväll, alla ljud skär i mig och jag blir yr. Försöker hålla mig uppe trots allt.
 
I helgen ska jag ha heldagspermission, fick inte sova hemma. Men det ska bli skönt, hoppas jag kan ta det lugnt bara. 
 
När jag vaknade idag upptäckte jag att någon lagt en broschyr om ECT på mitt nattduksbord.. de verkar inte ge upp trots att jag redan sagt nej. Jag känner mig rätt säker i mitt beslut och har sen innan läst den där broschyren. Såatte. 
Allmänt | |
#1 - - caroline:

Dom kan allt ordna behovsmedicin åt dig :) då får dom ringa jouren ! Du ska inte behöva känna dig orolig o ligga vaken. Stå på dig, kram

Svar: Det får de göra ikväll om jag känner likadant.. tack! Kram
Suzylee Bumblebee

Upp